Popularne posty

Szukaj na tym blogu

środa, 24 października 2012

casting

Wczorajszy dzień byl naprawdę morderczy,nie dosc ze w pracy byłam od 5 rano to jeszcze o godz.12 musiałam się zwolnic zeby pojechać z moja córcia do Łodzi.Wybrali jej zdjęcie w castingu do galerii twarzy i dlatego musialysmy jechać az do Łodzi na podpisanie umowy,na miejscu spotkalysmy przemilych ludzi ktozy opowiedzieli nam o wspulpracy z ich galeria.Beda oni wyszukiwać producentów oraz reklamodawcow którym spodoba się moje dziecko i moze trafi jej się jakiś ciekawy kontrakt.Na miejscu rowniez pan fotograf zrobił mojej córce portfolio,mam nadzieje ze będzie to fajna przygoda w jej zyciu,bo tak do tego podchodzimy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

przyjemnie

witam wszystkich.Polecam bardzo serdecznie wczasy w Egipcie.Pogoda bajeczna,hotele super a i nudzic sie tam nie idzie,mnóstwo rzeczy do zobaczenia,jesli ktos sie wybiera do egiptu to na czas nie krotszy niz 10 dni