Popularne posty

Szukaj na tym blogu

czwartek, 15 marca 2012

farbowanie

Choc  nie  jestem ani fryzjerka ani profesjonalistka to sama farbuje sobie włosy i zawsze wszyscy pytają gdzie chodzę do fryzjera,lubię bawic sie włosami i to nie tylko nakladac farbę na włosy-swoim znajomym.Uwielbiam tez wymyslac rozne uczesania,kiedy ostatnio moja córka wrucila ze szkoly pwiedziala ze wszyscy byli zachwyceni jej fryzura,mysleli z fryzjerka ja czesala.Czasami wpadnie jakaś jej koleżanka zeby ja uczesc-chyba mam do tego smykalke ale przydal by sie jakis kurs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

przyjemnie

witam wszystkich.Polecam bardzo serdecznie wczasy w Egipcie.Pogoda bajeczna,hotele super a i nudzic sie tam nie idzie,mnóstwo rzeczy do zobaczenia,jesli ktos sie wybiera do egiptu to na czas nie krotszy niz 10 dni