Popularne posty

Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 stycznia 2013

sama w domu

Zaczely się ferie,miałam jechać z moimi dziećmi do zakopanego na kilka dni.Ale niestety nie dam rady ponieważ jestem chora,od dwóch tygodni-najpierw miałam zmiany ropne na migdałku a po skończonym antybiotyku czułam się jeszcze gorzej.Po kontrolnej wizycie u lekarza okazało się ze mam przewlekle zapalenie oskrzeli i jeszcze wirusowe zapalenie gardla-leki nie zadzialaly,dostałam kolejne leki i powiem wam szczerze ze niedzialaja znowu jutro idę do lekarza.A moje dzieci coz pojechały wczoraj do zakopanego z wujem bo wszystko bylo załatwione mam nadzieje ze beda się dobrze bawic(zapytacie czemu nie z tata,prosta odpowiec jestem samotna mama a o ich ojcu po wyjeździe do Anglii 7 lat temu sluch zaginal)dlatego wlasnie pojechały z wujkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

przyjemnie

witam wszystkich.Polecam bardzo serdecznie wczasy w Egipcie.Pogoda bajeczna,hotele super a i nudzic sie tam nie idzie,mnóstwo rzeczy do zobaczenia,jesli ktos sie wybiera do egiptu to na czas nie krotszy niz 10 dni