Popularne posty

Szukaj na tym blogu

sobota, 26 maja 2012

dzien m................

Dziękuję, że znosiłaś to,
czego nie sposób było znieść,
że robiłaś cos z niczego,
że dawałaś, mając puste kieszenie,
że kochałaś, gdy kochać mnie się nie dało, że zarabiałaś pieniądze,
aby mnie wychować, że robiłaś rzeczy niemożliwe z uśmiechem
(nawet, gdy czasami drżał)...
Dziękuje Ci, że dałaś mi życie,
za to, że mogę istnieć,
Za to, że zawsze w potrzebie
jesteś blisko wspierasz mnie,
Te chwile razem spędzone,
radosne i smutne,
nigdy nie będą stracone.
Wzloty i upadki?
To nieistotne
Dla mnie liczysz się tylko TY
I Twe serce - Serce Matki!

do naszego skromnego podarunku mozemy dolaczyc piekny wierszyk dla naszej mamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

przyjemnie

witam wszystkich.Polecam bardzo serdecznie wczasy w Egipcie.Pogoda bajeczna,hotele super a i nudzic sie tam nie idzie,mnóstwo rzeczy do zobaczenia,jesli ktos sie wybiera do egiptu to na czas nie krotszy niz 10 dni